Galaxy S5 و دیوایس مجهز به سیستم عامل تیزن در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

تبلیغات

Galaxy S5 و دیوایس مجهز به سیستم عامل تیزن در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

اخبار و شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 5 هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و شایعات به سرعت در حال پیشرفت هستند. پیش از این بر طبق نظر یکی از مدیران سامسونگ گفته شده بود که سامسونگ این گوشی را در ماه مارس معرفی خواهد کرد، اما درست همان زمان مدیر عامل سامسونگ اعلام کرد که گوشی پرچمدار خودشان را در نمایشگاه MWC معرفی نخواهند کرد. اما امروز خبری از Eldar Murtazinرسیده است که سابقه خوبی در فاش کردن اسرار شرکت‌ها دارد.

 

به گزارش جی اس ام، این شخص اعلام کرده که سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 خودش را در روز 23 فوریه (4 اسفند) معرفی خواهد کرد، این شخص سال گذشته زمان معرفی گلکسی اس 4 را به درستی اعلام کرده بود.

 

Eldar Murtazin ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 5 خود را درست 1 روز پیش از شروع نمایشگاه MWC در مراسمی در بارسلون معرفی کند.

 

 

Murtazin همچنین اعلام کرده که سامسونگ این گوشی را در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) روانه بازار فروش می‌کند.

 

بارها در مورد مشخصات احتمالی این گوشی که صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بالا، پردازنده اسنپدراگون 805 و اگزینوس جدید سامسونگ و رم 4 گیگابایتی است صحبت کردیم اما تمام این موارد در حد شایعه هستند و برای آگاهی از صحت این موارد باید صبر کنیم. با جی اس ام همراه باشید تا در صورت تاییدیه رسمی و شاید شایعات بیشتر شما را از آن‌ها آگاه کنیم.

در نهایت سامسونگ به تمام شایعات در مورد سیستم عامل جدید تیزن تیر خلاص را زد و به زودی شاهد حضور این سیستم عامل نوپا در گوشی‌های موبایل خواهیم بود.


به گزارش جی اس ام، سامسونگ برای برگزاری مراسمی در مورد سیستم عامل تیزن در نمایشگاه MWC 2014 دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده است که در آن می‌خواهد دیوایسی مجهز به سیستم عامل تیزن را نمایش بدهد. این مراسم در بارسلون در هتل آرت، در روز 23 فوریه (4اسفند) برگزار خواهد شد و نمایندگانی از اپراتورهای بزرگی مانند NTT Docomo، SK Telecom، KT Corporation و LG U+ نیز حضور خواهند داشت.

 

سامسونگ در نمایشگاه CES بسیار ساکت بود و به نظر می‌آید که در نمایشگاه MWC حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، با هم به انتظار می‌نشینیم تا ببینیم این غول بزرگ دنیای تکنولوژی این‌بار چه چیز جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت.

 




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.